piątek, 2 marca 2018

#53 Artur Szalpuk

Od dzisiejszego postu chciałbym przedstawić podpisy zawodników, których zdobyłem podczas Memoriału Huberta Jerzego Wagnera, który odbył się w Krakowie w 2017 roku.

Pierwszym autografem, który chcę przedstawić jest podpis młodego siatkarza, który obecnie występuje w zespole Lotos Trefl Gdańsk czyli autograf Artura Szalpuka.

Pomimo młodego wieku, młody siatkarz ma już na swoim koncie wiele sukcesów klubowych takich jak mistrzostwo Polski w 2017 roku czy Puchar Polski w 2018 roku. 

Poza sukcesami klubowymi ma na swoim koncie również sukcesy reprezentacyjne do których należą m.in. srebro Mistrzostw Europy Kadetów oraz brąz Mistrzostw Świata Kadetów.

Ma na swoim koncie również wyróżnienia indywidualne takie jak: najlepszy zagrywający Pucharu Polski w 2017 roku i najlepszy atakujący Pucharu Polski w 2018 roku.

Artur pomimo młodego wieku, bo w tym roku skończy 23 lata, ma już 20 występów w dorosłej reprezentacji Polski. Jest młodym, perspektywicznym siatkarzem, przed którym świetlana przyszłość. 

Cieszę się, że miałem okazję spotkać go osobiście i jego podpis jest w mojej kolekcji.

Zapraszam do polubienia mojej strony na Facebooku! :) 




18 komentarzy:

  1. Gratulacje ;)
    pabloautographs.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Gratuluję, sympatyczny siatkarz :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję! Dokładnie, bardzo sympatyczna osoba :)

      Usuń
  3. Gratulacje :)
    Zapraszam do mnie:
    https://autografyjulu.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Gratuluję i zapraszam :)

    https://norbi10.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń