czwartek, 15 lutego 2018

#51 Dawid Kubacki

Dzisiaj przedstawię podpis mojego imiennika a mianowicie autograf naszego skoczka - Dawid Kubackiego.

Dawid nie należy do najwybitniejszych skoczków, ponieważ w swojej karierze sięgał jedynie po trofea drużynowe. Mianowicie z reprezentacją Polski zdobył brąz w Val di Fiemme w 2013 oraz brąz w Oberstdorfie w tym roku. Jest też częścią "złotej drużyny" z Lahti. W 2017 roku Polakom udało się zdobyć złoto w konkursie drużynowym Mistrzostw Świata w lotach.

Na swoim koncie ma też zwycięstwo w Letnim Grand Prix z 2017 roku w którym zdobył złoto.

Kubacki występuje obecnie barwy naszego kraju na Igrzyskach Olimpijskich w Pjongczangu gdzie czeka go jeszcze konkurs indywidualny oraz drużynowy, więc mam nadzieję i trzymam bardzo kciuki, żeby do Polski wrócił z medalem, najlepiej, jeśli byłby on koloru złotego.

Ponadto został odznaczony Złotym Krzyżem Małopolski.

Autograf zdobyłem listownie i na odpowiedź czekałem zaledwie parę dni. Cieszę się, że mam ten podpis w kolekcji. Dawid jeszcze jest młodym skoczkiem i jeszcze może osiągnąć wiele w swojej karierze.

Jeśli jeszcze tego nie zrobiłeś - zapraszam polubienia mojej strony na Facebooku!




15 komentarzy: