niedziela, 29 października 2017

#42 Marcin Bułka

Dzisiaj przedstawię autograf bardzo młodego, bo 18 - letniego bramkarza pochodzącego z Polski a grającego obecnie w młodzieżowej drużynie Chelsea Londyn. Mowa tu o podpisie od Marcina Bułki.

Autograf ten zdobyłem osobiście, podczas rozgrywanego w Chorzowie meczu Polska - Białoruś do lat 19.

Bilety na ten mecz były darmowe, a że mieszkam blisko Chorzowa, pomyślałem, że warto przejść się na taki mecz a przy okazji pozbierać trochę podpisów.

Na meczu było prawie 30 000 widzów co na mecz takiej rangi jest ewenementem :)

O zawodniku tym nie można powiedzieć zbyt wiele, ale mam nadzieję, że w przyszłości będzie bramkarzem na poziomie klasy światowej. W końcu odrzucił ofertę Barcelony (niestety) i obecnie broni barw młodzieżowej drużyny londyńskiej Chelsea.

Jedno zdjęcie przeznaczam na wymianę, zapraszam do zakładki "Wymiana".

Jeśli jeszcze tego nie zrobiłeś, serdecznie zapraszam do polubienia mojej stronki na Facebooku :)



21 komentarzy:

  1. Gratulacje :) Zapraszam do mnie: http://grafkamil.blogspot.com/2017/10/247-katarzyna-kys.html

    OdpowiedzUsuń
  2. Gratuluję
    http://jamesautographs.blogspot.com/2017/10/371-will-hughes.html

    OdpowiedzUsuń
  3. Gratulacje, zapraszam na post po długiej przerwie :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Super Gratulację! :)
    dreamerworldfototravel.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń